1 / 9 - DIF - ÖREBRO

Hejhej, riktigt dålig uppdatering! internetet ur funktion under hela helgen, och jag säger inte hur! Eller okejdå, jag hade typ råkat dragit ur sladden när jag varit där nere och rotat. Alltså hade inte jag och Cissi någon data på hela helgen, men vi klarade oss så bra ändå :-) NRJ i lördags med typlollo@ och såklart cizzzan@ och massor av andra. Söndags träffade vi roobzz@ hemma hoss mig och gjorde typ ingenting? OCH IDAG VARE DIF - ÖREBRO. Som inte gick speciellt bra då. Eller jag, izzu@ amdas@ & wernolf@ hade skit kul i klacken, men matchen var kattastrof! Men som tur va inte lika dåliga som PINSAMMA BAJEN, som åkte på torsk med 5-1 mot Hellsingborg! Allt för mig ikväll tror jag, och i morgon får det bli mer jag lovar! Sov gott alla när ni ska sova, love / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0