11 / 9 - klass 8a

Idag fick vi veta lite hur det gick på Samhällskunskapsprovet och biologiprovet. Blev godkänd i So:n och nästa vecka får vi veta om vi får mer än G. Alltså VG elr MVG. Maria har bara rättat G-delen så fortsättning följer. Dessutom gick typ John Travolta (vi kallar vikarien så i klassen) igenom dom rätta svaren på No provet. Har i alla fall ett fel som jag vet, eftersom jag missuppfattade frågan. Tror ändå det gick rätt bra på båda proven. Trotts att jag fick PANIK innan & under skrivningarna. Ikväll blir det i alla fall träningsmatch mot Bollstanäs med DJ. Inget annat planerat, förutom att jag glömde min Engelska som vi har tills i morgon i skolan, får försöka plugga på något annat sätt.

Här är min underbara&konstiga klass. Där alla sitter och sjunger
Back Street Boys i korridoren under rasten. videon från www.summery.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Sara

Ida, du måste skriva att du tagit videon från min blogg om du ska ha den .. med länk..

2008-09-14 @ 10:27:51
URL: http://summery.blogg.se/
Postat av: ida

förlåt sara, jag trodde det var emilias, för jag tog den från henne och hon hade inte skrivit ngt. men det är fixat nu älsk :)<3

2008-09-14 @ 10:49:57
URL: http://ida17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0