13 / 9 - derby

Jag har tillbringat morgonen i Thurebergshallen med att spela match, DERBY. Rotebro VS. Töjnan. Och det var bara och visa vilka som äger sollentuna, såklart vann vi med 5-1. Hejja Rotan!
Lyckades övertala mamma att få spela matchen trotts min början på förskylning. Klarade det rätt okej, men märkte att jag håller på att bli sjuk, så det är bara att ligga hemma på soffan resten av helgen så jag blir frisk till träningen på måndag, och vårat coopertest i skolan på onsdag!

Vad har gjort under morgonen ? :-)
kärlek, ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Turebergshallen, inte Thurebergshallen! :S

2008-09-14 @ 10:34:13
Postat av: ida

Okej, jag stavade fel på ett ord, fyfan va grym du är som rättar mig alltså ! :) om du inte ens vågar skriva ditt namn och dessutom klagar på att jag stavat ett ord fel, då säger jag bara stackars dig, för du har fanimej inget liv :S

2008-09-14 @ 11:00:34
URL: http://ida17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0