14 / 9 - söndag

Väcktes av väckarklockan och trodde det var måndag. Men som tur är så är det ju bara Söndag. En hel dag till att vara hemma och ta igen sig så jag är helt frisk tills på måndag. Har inte planerat något idag, och tänker inte göra det heller. Ska vara hemma och kanske kolla på någon film som pappa har. Och kanske en promenad ? Eftersom jag inte får ut och springa för mamma :-( frisk luft ska ju va bra för förkylningar ?

Blir fika när lillebror kommer hem från träning,
eftersom jag har namnsdag idag ! (a) Fick en
puderborste av familjen, hihi man tackar!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ingen fara :)

jo min helg har vart bra, din då? :)

2008-09-14 @ 14:51:46
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0