16 / 9 - PLUGG

Nu har jag ända sedan förra innlägget lagt alla hemsidor åt sidan, msn, playahead, facebook och blogg. Och all uppmärksamhet riktad åt ett ända world-dokument. Deckaren som vi skriver på svenskan. Tycker inte att jag kommer någon vart med den alltså. Ligger fortfarande på mitten ungefär trotts att jag arbetat med den i några timmar nu. Iförsig skrev jag över från häftet till datan, ändrade stora delar i berättelsen också. Riktigt trist med skolarbeten alltså!

Ska pigga upp mitt humör och tråkiga innlägg för dagen,
det blir bild på 1. hemkunskapen från igår 2. liv idag på stan
 och 3. alla som var med idag på stan och töntade sig :)

   

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tack så mycket =)

2008-09-16 @ 21:20:17
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: livsan

vi va fett cool jue ida, vi va inga töntar:P

2008-09-17 @ 07:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0