17 / 9 - skolan

Nu var det exakt 1 tim och 13 min sen jag slutade. Skönt med Onsdagarna eftersom halva klassen har gymnastik och vi som har Fredrik slutar 10 över 2. Vill bara tillägga att jag höll på att skriva Torsdag istället för Onsdag även i innlägget. Jag har nämligen gått runt hela dagen och trott att det har varit Torsdag och att gårdagen var måndag. Lite konstigt jag vet, men så har det i alla fall varit. Vanliga lektioner hela dagen.
Och nu är det verkligen höst! Vantarna jag visade med bild på bloggen för ett antal veckor sedan är nu bestälda från h&m så jag hoppas dom och de andra kommer så fort som möjligt. Ett par skor ska jag nog ta och hitta till vinter&höst snart också. Någon som har förslag på bra skoaffärer?

Ha en bra eftermiddag, nu ska jag sätta mig med svenska-novellen idag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0