19 / 9 - tandtroll, NEJ

Äntligen fredag och skolan är slut för helgen. Fick veta av mamma och pappa igår att jag skulle till tandläkaren imorse. Vägrade igentligen gå dit, men när jag övertalat mamma att få något klädesplagg isåfall så gick jag med på det. Och jag verkligen hatar folktandvården. Personalen är virrig och det vimlar mest av tandläkare som är gamla och turiga! Och hon som jag hade den här gången förstörde mitt tandkött! För att dom tyckte jag borstar onogrant. Jag borstar över fem minuter för det mesta, jag tar på alla tänder och det finns ingen beläggning kvar efteråt. Hur ska man kunna borsta nogrannare då? Jag hade i alla fall inga hål.
Nu ska jag snart ta och träffa en kompis, som jag inte träffat sen i somras, ska bli kul!

outfit:
strumpbyxor - h&m
randigt linne/tunika - Cecilias
skärp - Cecilias
och flätor


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att slippa hål i tänderna! Och fin outfit.



Ja te är riktigt gott & perfekt nu på hösten när de är kallt.

2008-09-19 @ 16:03:12
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUMMAN DU ÄR UNDERBART FIN

2008-09-20 @ 23:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0