2 / 9 - tröttsamt!

Hejsan! Nu har allvaret börjat! Det märker jag direkt eftersom jag knappt har någon tid alls att sätta mig och ta det lungt framför datan, fixa bloggen och svara på gästboksinlägg. Jag tror jag har två böker kvar i skåpet och resten är hemma för att plugga inför prov och förhör. Det är fyra träningar i veckan redan nu när matcherna inte börjar. Plus att jag ska försöka klämma in både löpning och styrketräning i allt detta! Gissa om jag har det lite tajt med allting nu?!

Det kommer i alla fall lite bilder här från helgen:
1. Anton&Simon inne på butiken Zara
2. Från höger, Lollo, Cissi, jag & Lollos kompis, NRJ
3. Lollo och cecilia i tunnelbanan på g till NRJ


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0