20 / 9 - fredagskvällen

Godmorgon alla! Väckarklockan ringde vid halv 10, så jag inte skulle sova bort hela dagen innan matchen. Somnade riktigt tidigt igår, jag var helt slut! På eftermiddagen mötte jag upp Robin på stan. Vi kollade lite och hon letade jeans. Åkte sedan hem till henne och lagade pasta med köttfärsås. Och om jag ska vara ärlig så var vi grymma på det! ;) Efterrätt blev Ben&Jerry! Hittade den perfekta smaken för oss två som älskar chocolate & cockie dough. En blandning av dom två som blev half baked. Har aldrig sätt den smaken innan. Vi slappade framför tv:n och såg på lilla jönssonligan. Haha. Sedan kom pappa och hämtade mig eftersom jag inte orkade åka t-bana från Ängby.
Hade alla en bra fredagsväll?

bilder:
1. från souk-gallerian, typ världsrekord i flest t-shirtar
2. bild på våran fina middag (ser inte så mycket)
3. Robin, fixad och trixad så man ska se lite grann.

   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns inte mycket som är godare än Ben & Jerry's glass. Mumma :)

Ja promenader är alltid sköna!

2008-09-20 @ 14:47:15
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0