30 / 9 - hjärta&blod

Det är många i klassen som tycker lika som jag. Att blod är riktigt äckligt! Men jag tror inte att någon är så rädd för blod som jag. Jag kan inte ens känna min puls utan att bli illamående. Att lägga fingrarna mot handleden och känna dunkandet, äckligt! Jag har typ någon slags forbi för blodet och hjärtat det kan jag lova. Och hur bra på en skala från 1 till 10 är det att jobba om detta i skolan tror ni ? (-;


Visst är det äckligt?
kanske inte just denna bild. Men i almänhet,
hjärtat och blodet!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar verkligen inte blod! Usch & fy!



Svar : Matchen gick jättebra, slutade 4-2 till slut. Det var Landskrona BoIS, min killes lag som speldade mot Mjällby.

2008-09-30 @ 10:45:13
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0