4 / 9 - spanska!

Hola! Hoy es jueves, cuatro de septiembre. Hej! Idag är det den fjärde september. Och idag var det som sagt spanska läxförhör! Men som vanligt eftersom vi har Livia så är allting jätte lätt. Det var bara en sida och jag kunde allting utan att tänka efter. Så jag tror faktiskt jag fick alla rätt, MUY BIEN!
Dagen har rullat på som vanligt annars. Efter skolan var jag, Sara & Emilia och kollade på jeans! Säger inte vilken affär för det får man lista ut själv, men jag köpte i alla fall ett par ACNE JEANS för 400 kr, som skulle kostat 1 300 kr. Ett riktigt fynd! Och perfekt eftersom jag hade tänkt börja på min jeansletarlista om någon vecka eller så, men det behövs ju inte nu!
Det är ingen träningsmatch idag som mamma hade sagt, det är den 11te nästa vecka. Så idag blir det vanlig träning.
käärlek / ida17@

Dom två första bilderna är på jeansen och dom två sissta var från innan dif-örebro

         
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0