5 / 9 - redan fredag!

Idag är det ju som sagt Fredag, och jag förvånas att veckan gått så himla snabbt! Veckor i skolan brukar ju kännas som en evighet i vanliga fall. Men jag tror det beror på att vårat schema är riktigt bra i år! Exempel fredagar har vi tre lektioner, textil-slöjd, bild och engelska. Riktigt bra! Idag hade vi i alla fall ett litet engelska test på singular/plural. I år går det faktiskt rätt lätt på lektionerna, även fasst jag inte är direkt en höjdare på engelska. Efter skolan blev det en tur ner till f-plan med Sara, Felicia och Emilia. Jag köpte ett solrosbröd och den där juicen där det bara är frukt i, från chiquita. Sedan gick vi och satte oss på donken och drack vatten och jag åt mitt mellis.


Kommentarer
Postat av: jesper

as seriöst det var fan fredag kväll och du sitter och äter ditt "såkallade" mellis , haha du har fan inget liv , din äckel fjortis !!!!!

2008-09-06 @ 19:04:30
Postat av: Emelie

Fin blogg , kram :)<3

2008-09-07 @ 10:18:01
Postat av: ida

haha, patetiskt. fjortisar sitter inte och dricker juice på fredagar. ta ditt fucking skitsnack till ngn som bryr sig :) ?

2008-09-07 @ 10:28:44
URL: http://ida17.blogg.se/
Postat av: amanda

haha jo men tydligen gör dom ju det eftersom att du är största fjortisen ! haha och för det andra du verkar ju du bry dej eftersom att du orkar "svara" på kommentaren :S

hahaha fett ägd fan !

hah btw jeppe du är fan skönast älskar dej ! haha <3 .

2008-09-07 @ 21:38:08
Postat av: Sara

Ser jag verkligen kort ut på den där bilden ?

2008-09-08 @ 17:00:58
URL: http://summery.blogg.se/
Postat av: livis

älskar dig ida, sötaste... fattar i´net va dom snackar om <333

2008-09-08 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0