7 / 9 - joggning

Blev en jogging runda för ett tag sen. Och som vanligt gick det inte alls som jag ville och jag börjar bli mer och mer irriterad, rädd och arg för att jag vet att jag inte kommer klara konditionstestet som går av stapeln om två veckor tror jag. Det är absolut inte konditionen som är fel på. Jag var inte enns anfådd när jag sprungit till stadshuset som är halva vägen. Det är mina knän som är problemet. Eftersom det är fel på dom måste jag ha mina dumma knäskydd som förstör min träning EVERYTIME! Jag blir helt stum i benen och kan inte springa ett steg till, det känns som jag ska sprängas! Och jag kan inte göra något åt det, eftersom jag måste ha mina knäskydd för sjukgymnasten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla klaga på dina jävla knäään hela jävla tiden. inse bara att konditionen har försämrats under sommaren

2008-09-07 @ 20:55:33
Postat av: Anonym

palla hålla på å klaga på andra, hon kanske har ont i knäna, va faan vet du om de?

2008-09-08 @ 17:35:14
Postat av: lajv :)

elskar dig aida

2008-09-08 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0