7 / 9 - söööndag

Haha så himla trött alltså! Somnade om två gånger när väckarklockan ringde. Okej, jag satt den på klockan nio och vanliga människor är väl typ inte uppe vid den tiden om man säger så. Men jag vet hur svårt jag får att somna på söndagskvällarna om jag inte går upp tidigt. Men efter den här helgen blir det nog inte svårt att somna, så lite sömn som man fått! Idag blir det som tur är en chill dag, tyvärr plugga eftersom jag "glömde" det igår kväll. En träningsrunda runnt stadshuset ska jag klämma in också!

Blir kanske bilder lite senare om jag orkar leta reda på något, nu ska jag ta och kolla lite tv, men muntra gärna upp mig med ROLIGA kommentarer och inte massa bullshit tills jag kommer tillbaka! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0