8 / 9 - MVG i spanska

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Slutade klockan fyra efter hemkunskapen. Det blev typ någon soppa på grönsaker och något bröd som smakade pannkakor. Hann också med ett vattenkrig mot teoman under lektionen , det var han som startade med att förstöra min mascara, och jag fortsatte med att blöta ner honom med en sånn där stor "sopp-sked" eller vad det heter. Det var faktiskt kul (a) Bilden för idag är på Teoman, Emilia, Vincent och Liv. Bara för att visa att det skilljer rätt många centimeter mellan "dom korta" och "dom långa" (haha Emilia&Liv är dom coolaste kortisarna jag känner så det så.) Lägger ut bilden för att reta T&V lite också eftersom dom verkar hata bloggar!

Idag fick vi tillbaka våra spanska prov, och jag fick alla rätt och MVG, och jag är jätte stolt! Ikväll blir det plugg till No & So proven, men innan det träning med damjuniorerna. Ha de bra ikväll alla, loove / ida


Kommentarer
Postat av: lajv :)

ja ä kortare än va de ser ut däer.

ja e en cool kortis ;P tihi <33

2008-09-08 @ 18:36:27
Postat av: Emilia

shiet va jag ser konstig ut , höhö <3

2008-09-08 @ 20:09:53
URL: http://cendrilia.blogg.se/
Postat av: ida

neej du ser mega bra ut stumpan ! :)

2008-09-09 @ 18:20:28
URL: http://ida17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0