9 / 9 - tired!

 Idag började skolan 20 över 8. Och jag börjar märka att skolan och alla läxor och prov tar på krafterna. Har riktigt svårt att vakna på mornarna och ögonen slår igen om vart annat ända fram till att jag ska börja sminka mig. Glada nyheter var att Sara var tillbaka till skolan och jag hade därför sällskap med henne som vanligt. Mycket roligare än att gå själv! Nu har jag kommit hem för ngra timmar sen. Ojj vad tiden går snabbt, kollade precis på klockan och den är redan halv 7! Lite senare (om typ en halvtimme) blir det plugga gärnet inför proven i morgon, jag ska i alla fall ha ett VG på båda dom har jag bestämt!

Jag är väl den ända på jordklotet som inte sett mamma mia på film? Har såklart sett musikalen men har inte hunnit med filmen. Hade tänkt gå på den med mamma på fredag, men eftersom jag nästan säkert har bestämt att vara med Emilia då så får det bli nästa vecka! Ha det bra ikväll alla lööv / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0