LÄÄÄNGTAR!

Jag får typ värsta anfallen jusst nu när det börjar bli höst. Hösten behövs verkligen inte, den är inte bra på något sätt. Okej kan vara mysigt ibland när man varit ute i värsta kalla höstovädret att komma in dricka en kopp te eller varm oboy och kolla på typ en film. Men inget annat!
Jag vill liksom bara hoppa över hösten och få vinter NUUU! Liksom inte tråkig slask vinter som det alltid är här i Stockholm. Utan riktig vinter när det snöar typ en meter. Så kommer det väl aldrig bli här. Dessutom längtar jag ihjäl mig efter att få åka snowboard! Och förhoppningsvis åker vi till Alperna eller liknande i år igen, antingen på nyår eller sportlovet. Själv hoppas jag på nyår eftersom det är mycket mer snö då!
För att inte dö av längtan lägger jag väl upp lite bilder. Den första bilden är tagen första året jag åkte snowboard tror jag, jag var 9 eller 10 år då. Resten är från Chamonix i Frankrike förra året.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0