om den 20/9 & match mot täby

Att komma till hallen och veta att vi har 3-4 avbytare känns ju inte så toppen?! Och att ett par av spelarna anmält bara några timmar innan matchen att dom inte kan komma. Man blir inte på så bra humör. Men det är bara att kämpa på då ! :-) Och täby är ju igentligen inte ett lag som vi har så stora förväntningar att vinna mot. Alltså går vi ut och gör en så bra match som möjligt. Och det blev ju en bra match. 4-6 mot dom är ju kanon!

Och här ska jag tillägga att Täby är ett lag som jag hatar. Och när dommarna gör fel (inte bara mot oss utan åt båda hållen) blir man ju lite irriterad. Jag blev tacklad på ett rätt fult sätt, så jag trillade rakt på ryggen och tappade andan. Under resten av matchen och även nu dagen efter har jag konstig andning och riktigt ont i revbenen. Domarna gjorde ingenting. Lite senare i matchen höll en täbyspelare fasst min klubba och typ la sig sedan över mig, som att jag hade tregit ner henne bakifrån, fast jag i själva verket inte gjort någonting. Domarna blåser frislag åt Täby. Jaja, matchen var bra trotts att vi förlora, och det är bara att fortsätta kämpa tjejer! :-)

Kärlek / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0