1 / 4 - hej solstråle!

Vädret är ju bara för mysigt, det måste väl alla tycka?! Precis sådana här dagar vill man att det ska bli sommar och riktigt varmt. Dagen idag var väldigt lugn. I ca en och en halv timme så satt vi och lyssnade på en nykter alkolist/narkoman som berättade om typ hela sitt liv. Man blev väligt trött på slutet men 'historien' var riktigt intressant att lyssna på. I 17 år hade han druckit och knarkat varje dag, nu har han varit nykter i 2 och ett halvt år. Allså allt han berättade var jätte hemskt och på samma gång väldigt overkligt hur man själv lever och sina vänner lever.

Nu ska jag sätta mig och fylla i våra IUP inför utvecklingssamtalet som kommer nu efter påsk. Efter det ska jag rätta till min engelska uppsatts och skicka den till min lärare. Och som sista uppgift ska jag göra de 200 sista adresserna på mitt jobb för pappas jobb.


Rasterna idag tillbringade alla ute i vårvädret uppe på ip;n. Från vänster Emilia, Yasmina, Sara & Sohaila


Wedad & Emilia i solen.
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0