10 / 4 - väggen

Förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering! Sov nämligen i stugan hos farmor och farfar mf. till igår. Och jag orkade inte logga in på någon dator när jag inte hade några bilder eller så. Igår va vi nämligen i Trysil, i Norge. Jag, pappa och Erik. Och jag måste bara säga att norrmän är verkligen galna och helt knäppa! Deras skidkläder kom typ från 80talet eller något. Det var en norrman som åkte runt i en kycklingdräckt och typ tusen personer som åkte runt i neonfärgade tights och tröjor i jag vet inte hur många olika KONSTIGA färger! Det var verkligen knasigt, jag trodde faktiskt ett tag att jag hade kommit till en maskerad eller något.

Nu ska jag ut och åka i alla fall, det är väl inte så bra väder idag, regnar inte som igår men inte lika soligt som de andra dagarna. Väggentävlingen är i Hundfjället idag, jag kommer berätta mer vad det är för något när jag kommer hem ikväll. KYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju det som är roligt, om man gemför med tråkiga sverige.

2009-04-10 @ 17:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0