11 / 4 - lördag

Till att börja med så ska jag säga att bilder från idag kommer komma upp här på bloggen imorgon eller på måndag när jag kommit hem. Har nämligen packat ihop alla mina saker och sladdar osv ligger längst ner i min väska. Det var ju nämligen sista heldagen här i sälen, tråååkigt! Imorgon vid lunch åker vi hem ungefär.  Det har i alla fall varit toppen väder idag! Klarblå himmel och över 20 grader i solen. Åkte från halv 10 till halv 5 då liftarna stängde, aas skönt!

har dessutom köpt en ny skidjacka tills nästa säsong idag. Var halva priset och kostade 1200 kr. Bilder kommer såklart när jag har tillgång till det hemma i Stockholm.


Haha bild sen i somras som jag hittade här på mammas dator, checka pricken över näsan!

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0