12 / 4 - hemma igen

Tillbaka i stockholm! Underbart..! Jag orkar faktiskt inte lägga upp några bilder idag för jag är sjukt seg! Har suttit i bilen från halv 1 i förmiddags åkte enda hem till stockholm och vidare till vårat landställe på Ekerö för att lasta av saker och hämta katten hoss Robin&Billy. Jag ska vara uppe ett tag till, sedan lägga mig hyffsat tidigt och kolla på någon film tror jag. Gick ju nämligen upp halv 8 idag för att städa det sista och sedan upp och åka de alldra sista åken för i år. Alltså behöver jag en tidig kväll, det är ju faktiskt sista lovdagen imorgon och då ska jag upp hyffsat tidigt och gå på stan med Filla och Cissi! Sjukt kul! KYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder tack!:)

2009-04-13 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0