14 / 4 - life goes on

Hejsan alla sötnosar! Jag är nog den knasigaste människan på jorden! I förrgår kollade jag på The Notebook för säkkert sjutioelfte gången.. Men det var rätt sent och jag somnade efter halva filmen, så idag tänkte jag att jag skulle se på min absoluta favoritfilm ännu en gång (jag skojjar inte, ni tror säkert jag är helt vrickad som kollar på den filmen om och om igen!) Så jag sätter mig med mellis framför tvn och såklart så somnar jag på exakt samma ställe som i förrgår natt. Har sovit fram tills nu.. Kan faktiskt skylla på att jag inte sov så mycket inatt, ångest inför skolan kanske?

Dagen idag har väl ändå gått rätt fort, skönt sådär första dagen efter lovet. Vi hade håltimme från musiken och det betyder lite mer än 2 timmars lunch. Jag, Emilia och Sara åkte därför hem och hämtade lite pengar sedan åt vi på Subway rätt nära våran skola. Myyysigt värre!
Vi slutade 20 över 3 och min plan var egentligen att sticka ut och springa idag. Men jag kör på styrka lite senare istället för jag har ont i knäna och det är bra att vila dom en dag efter en veckas snowboardåktning. Springa får jag göra imorn, hoppas på bra väder!


Till skolan kom Sara med likadana jeanstights som mig, visade sig senare att vi även har likadana solbrillor... vi har nog känt varrandra lite för länga om man säger så :-D


Lillebror vid busshållsplatsen<3


Vårtecken! Blommor! Hihihi jag blir lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0