14 / 4 - tillbaka till helvetet

Skolan börjar idag och jag har ångest för att jag inte hann blogga ett dugg igår. Därför skiter jag i att sminka mig speciellt mkt (bara mascara) bara för er skull, för att jag ska hinna blogga! Igår var jag som jag nämnde tidigare på stan med Cecilia&Felicia. Och guuud va mysigt det var! Bästisen har jag ju inte träffat sen innan lovet och Filla den sötnosen vet jag inte hur länge sen det var! Det var sjukt kul att träffa henne igen verkligen. Och det är ett måste att vi ska träffas mycket mer nu under våren! Vi började i alla fall med att fika lite på Espresso House på kungsgatan och sedan gick vi massor i affärer. Efter det drog vi hem till mig och hämtade träningssaker och sedan åkte jag och Cecilia på träning medans Filla fortsatte hem!



Mina egna sötnosar!


Cecilia - PK huset



Världens vackraste tjejjor utanför Åhlens city!



- En blommig jätte söt "hårnål" som jag köpte på Indiska för 29 kr.
- Vanliga pärlörhängen från Gina för 50 kr (tappade ju mina i sälen)



- Åt höger en oranget linne som jag senare ska göra om till tubkjol, 99 kr från Gina. Filla valde färgen! :D

- Den rosa klänningen/tunikan som jag berättade om här på bloggen om ett tag, har inte sytt upp den men det ska bli av snart det med!

Dessutom köpte jag;
Vit BH. H&M 120 kr
Ögonfransböjare, H&M 30 kr
Ett par glasögon som Felicia&Cissi valde ut från Åhlens, 200 kr.

+ att jag har med Felicias hjälp hittat ett par üüüüber snygga jeans från GT också, bara 500 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0