15 / 4 - youre not the one for me

Nu ska jag sätta mig med våran svenskabok faktiskt och göra rätt mycket av de uppgifter vi fått till den! Vi fick den idag och våran läxa är inte förens nästa vecka. Men eftersom det kommer vara fullt upp med prov och dessutom min födelsedag (då jag inte tänker plugga) nästa vecka, så tycker jag faktiskt att jag är rätt smart som sätter mig och gör det nu! Boken heter "du&du&du" och den verkar väldigt knasig! Men måste man så måste man...

Imorgon är det i alla fall en dunderskön dag! Vi har vandringsdag och behöver för det första inte ha några lektioner alls. Men det alldra bästa är att vi börjar 11 och slutar rnt 1-2. GRYMT skönt verkligen! Men nu dags för de nödvändiga... Hatar skolan! KYSS


Kommentarer
Postat av: Livis

hmmm. hallonet där uppe ser väääldigt gott ut..

hmm, hih ja e nog lite små sjuk i huvet.. älskar dei ida <333

2009-04-16 @ 07:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0