16 / 4 - torsdag

Dagen har verkligen varit härlig. Själva promenaden som vi hade på Gärdet var ju inte så kul, men vi slapp i alla fall lektionerna! Och sovmorgonen i morse var ju verkligen såååå älskad! När vi slutade så tog jag, Sara, Felicia, Ebba & Esmat bussen in till stan. Vi gick på H&M och GT innan Ebba och Esmat åkte vidare. Jag, Felicia och Sara fortsatte, till största del i jakt på en väska till mig... Det blev en till slut! Om 1,5 timme så har jag utvecklingssamtal i skolan, trist! KYSS



Felicia och Liv ute på en brygga, gullungar!


Svart väska från Lindex faktiskt! Väldigt överaskande eftersom jag ALDRIG köpt något därifrån innan! Den är mycket mindre än vad den ser ut på bilden... 199 kr


Ett par blommiga flippflopp från accent för 99 kr. Somrigt värre!


Jeansen som jag tror jag nämnde.. 499 kr från Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Sara LA

Älskade flippfloppisar !

2009-04-16 @ 16:34:43
URL: http://summery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0