17 / 4 - fredagskväll

Skolan idag gick ju helt okej, det va lite skum stämning i klassen tyckte jag? Tycker de är tråkigt när folk ska vara ledsna o så :-( I alla fall så gick jag hem efter skolan och kollade på tv och sedan mötte jag cissi uppe på bron och vi åkte till söder och solade på södersol. Blev typ inte alls brun, fast iförsej så solade vi inte länge alls. Nu sitter vi i alla fall här och gör ingenting. Vi ska träffa Cissis Erik vid Karlberg för att han ska vara här typ en pytte liten stund (?) tycker synd om människan som får åka från Rotebro hit för att vara här en timme .. HAHA!



Cecilia på solariumet



Fin sol från StEriksbron, tycker fakstiskt jag!



Gillar inte att bli fotad sötnos ? :)

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0