19 / 4 - all or nothing

Var ute och sprang för någon timme sen. Det gick åt helvete kan jag säga. Får bättra mig ordentligt nu i veckan, träningen ska komma igång ordentligt nu faktiskt! Blir lite styrka istället ikväll, hoppas det går bättre! Ska i alla fall dra mig från datorn och hjälpa till med salladen till middagen. Vi hörs senare ikväll alla! KYSS



Snart börjar väl den riktiga våren, då det blir grönt på träden osv. Jag bara älskar att gå ut och se knopparna på träden. / Sara du får akta dig i år, jag tror jag kommer ha ännu mer "vår spratt" än förra året! Våren och sommaren är verkligen efterlängtad nu!

Kommentarer
Postat av: Sara LA

Haha Ida, jag ska försöka förbereda mig så gott som möjligt för årets "vårspratt" :) <333

2009-04-19 @ 20:53:28
URL: http://summery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0