2 / 4 - dagen

Lite om dagen dåra eftersom inläggen idag har varit korta och tråkiga. Vi hade sista dagen på våra temadagar. Jag tycker faktiskt dom har varit riktigt onödiga! Jag kommer aldrig i hela mitt liv knarka så vad ska jag veta om det!? Vi hade i alla fall lite genomgångar om olika droger. Efter lunchen hade vi typ lekar uppe på idrottsplatsen. Och eftersom vi haft temat alkohol, narkotika & tobak så vilken lek passar inte bättre än norsk fylla/irlänsk julafton, eller vad den nu heter? Alla var ju riktigt roliga då de skulle snurra massor av varv sedan, gå över en planka, på med ett glas vatten på huvudet eller ha ett snöre med penna knytet runt kroppen o försöka stoppa den i en flaska. Jag kan säga att det var många som trillade!


Haha sen valentine i sexan! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0