20 / 4 - här är djurgårns tunga grabbar, nu är det match på gång igen!

Usch dagen idag i skolan har varit hemsk! Vår no/matte lärare som även är klassens mentor berättade att han inte skulle få jobba kvar när vi börjar 9an, för att skolan har för lite pengar. Alla typ grät o jag började gråta för det gör jag alltid när andra gråter! Och sen hände lite saker som gjorde att jag var så orolig så det var inte sant! Men det är bra nu Yasmina? <3

Träningen gick i alla fall bra tyckte jag? Det var helt okej med folk och rätt så bra koncentration i övningarna. Nu sitter jag i alla fall fastklistrad här med radiosporten på! Eftersom vi inte har kanal + (JÄÄÄTTEEE DÅLIIGT) så måste jag lyssna på derbyt på radio, suck! Det började ju bra med 1-0 sedan tyvärr 1-1 och Felicia säger att dom inte alls kör bra... Men det är bara o kämpa på, vi ska ha en seger så kör järnet grabbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0