21 / 4 - värme tack

Jag var på en joggingrunda när pappa kom hem ju. Eller alltså vi två tillsammans. Det hade hunnit bli kväll och väldigt kyligt. Och jag tror mina lungor är väldigt känsliga för det, (haha eller så har alla så?) för jag klarar inte av att springa när det är "svalt" i luften, nästan kallt. Jag får liksom ingen luft och det blir som att jag har väldigt dålig kondition. Vist jag har ingen bra kondition det vet jag också, men så dålig har jag faktiskt inte, inte så att jag ska börja typ kippa efter andan efter 150 m, inte en chans! I och med dåligt underlag för knäna och kall luft så klarade jag mig i alla fall till stadshuset. Om det ska vara såhär i fortsättningen tänker jag börja springa lite varje dag! Man kommer ju ingen vart med förbättring av kondition annars!

Dessutom har jag kommit på vilken hinla musik jag lyssnar på när jag springer! Det är helt sjukt. Jag lyssnar på My Chemical Romance. Aldrig att jag lyssnar på det i vanliga fall. Det är ju typ så sjukt dåligt så det är inte sant! Men jag vet inte, jag har kommit på att varje gång jag är ute så sätter jag på det? Men det kanske är bra "springmusik" ? Texterna har jag ju inte ens lyssnat på en enda gång och jag har verkligen ingen aning vad som gör att jag sätter på sådan muik, knasigt! Men i alla fall, rätt "takt" att springa till.. Haha!



Oj oj, långt inlägg, så kan det bli ibland. Bilden är från vårat landställe på Ekerö. want summer! KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0