22 / 4 - allt jag önskade var dig

Hej hej alla! Idag fyller jag ju som sagt år. JIPPIE! Eller, det är ju inte så speciellt egentligen, eller känlsan i alla fall. Det är en vanlig dag bara att man får lite mer uppmärksamhet med gratulationer o allt. Men det är alltid trevligt när släkten ringer osv. Imorse fick jag lite panik eftersom jag sydde upp min tunika/klänning från Gina. Hade faktiskt den idag i skolan också! Jag ska ta kort och jag lovar att ni får se hur det blev i nästa inlägg.

Det jag skulle komma till var i alla fall att jag inte hann lägga ut bild på min kära tårta! Fick pankakstårta till frukost nämligen, yummie!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

ååååå vad söt tårta! :)

grattis bästavän återigen hihi <3333

2009-04-22 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0