22 / 4 - dagens



Bilder är rätt helknasig, men den får duga. Det är i alla fall resultatet efter att jag sytt upp själva "kjolen" på klänningen. Det kan nog vara väldigt svårt att föreställa sig hur den såg ut innan om man inte har prövat den. Men jag kan säga så att den var väldigt lång, räckte nästan ner till knäna på mig. Och självs formen var typ "rund" den gick ner väldigt mycket på mitten. Så jag har sytt upp den så att kanten är rak. Tyckte den blev gullig i alla fall!
Den är ju rätt genomskinlig men på sommaren med bruna ben kommer den bli toppen tror jag!

Jag ska i alla fall fika med min bästavän nu alldeles strax, men mer uppdatering kommer senare! KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0