22 / 4 - i love when you say my name

Bilder från eftermiddagen och kvällen kommer komma imorgn, i swear. Jag orkar faktiskt inte nu. Jag var i alla fall och fikade med min bästavän, missade bussen och fick därför ta tunnelbanan hem, ansträngande! Det var bara att göra sig klar och sedan bar det av med hela familjen till La familia. En resturang uppe på fridhemsplan. Ni vet Ricardo som blev ihjälslagen? Hans föräldrar äger, eller ägde, vet inte riktigt, den rasturangen. Och flera gånger när vi var där när vi var yngre så jobbade han där som servitris, lite sorgligt! Resturangen är i alla fall jätte fin och med god mat. Det blev en lyckad födelsedags middag! Men som sagt jag ska faktiskt läsa igenom Non en gång. Men bilder kommer imorn. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0