23 / 4 - whats going on?

Nu hatar jag verkligen blogg.se å fort jag skrivit klart mitt inlägg så loggade de ut! Som tur va var inte inlägget så långt så jag klarar att skriva det en gång till!

Jag skulle ha skrivit direkt när jag kom hem från skolan, men efter att jag ätit mellis och sedan satt mig framför tvn för att fira att vi inte har något plugg tills imorn så somnade jag! Helt sjukt att man har så lite energi kvar efter en dag i skolan att man somnar så fort man sätter sig ner och slappnar av! Det har ju inte hänt en eller två gånger utan SJUKT många gånger på senaste tiden!

Innan No provet idag så började alla babbla om olika formler & syror & oljor som jag inte hadde någon aning om ALLS vad det var för något, så jag fick väldigt mycket panik! Men som tur var, va inget av detta med under provet och jag klarade det riktigt bra för att bara läst igenom hälften av sidorna två gånger! - Första ute gympalektionen för i år, idag. Sedan håltimme från religionen och dagen var avklarad!

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0