24 / 4 - im lost without you

Godagens gott folk! Dagen har rullat på och om några minuter ska jag ta katten med mig i en bur och jag och lillebror ska åka tillsammans till brommaplan där mamma hämtar upp oss och katten med bil. Pinsamt värre att åka tunnelbana med katten allså! I alla fall, vi ska ut till landet.

Det är ju sommar som ni kanske har märkt ute?! Eller i alla fall väldigt varmt! Jag kommer berätta mer om dagen  när jag är på landet och fått igång mammas dator. Eftersom jag har rätt brottom nu. Men i alla fall så följde jag, Sara och Emilia med Sohaila och hämtade hrnnes lillebror på dagis. På vägen gick vi och hälsade på våra gamla fritidslärare. Men allt om det och vårat lilla besök på dagiset tar jag sen!

Dessutom kommer ni få bilder på saker jag köpt från H&M idag!



Utanför skolan typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0