25 / 4 - sunshine

Godmorgon alla! Jag sitter här på landet och tar det väldigt lungt. Vi skulle haft cup idag, men den är inställd... Tråkigt! Jag hann inte uppdatera mer igår och jag har inte tagit bild på det jag köpte plus lite saker som jag fick av Robin i födelsedagspresent, gullunge där allså! Men det kommer komma under dagen jag lovar!

Juste, gårdagen. Jag, Emilia och Sara följde ju med Sohaila för att hämta hennes lillebror på dagis. På vägen gick vi förbi vårat gamla fritids och "lärarna" som vi hade då. Och tänk dom känner igen oss trots att det var 5 år sen vi gick där! Det var lite mysigt. Sedan på dagiset så står vi inne och hennes lillebror ska sätta på sig skor och grejjor. Så hör jag något bakom mig låta så jag tittar bak och ser bara lite lådor och typ ett sådant här torkskåp för kläder. Sedan hör jag något igen så jag kollar bakåt ännu en gång. Då skjuts dörren till torkskåpet upp och ett litet barn kryper ut därifrån, helt sjukt ju! :-D Haha gud va jag skrattade!



Tyckte den här bilden blev lite ball!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0