26 / 4 - hemma

Okej, jag ska faktiskt inte börja med att säga förlåt. Eller alltså, såklart är jag ledsen att jag inte uppdaterat mycket alls och inte alls lagt in bilder på mina saker som jag köpt/fått som jag lovade. Men så kommer det faktiskt bli när jag är på landet nu under våren. Man har så mycket annat för sig att det inte blir av att sitta vid datorn, liksom vem vill sitta där en fin dag som denna?!

Men nu är jag i alla fall hemma och så fort jag publicerat detta inlägg ska jag sätta i minneskortet från kameran och lägga in bilder från helgen. Har fortfarande inte tagit kort på alla mina saker men det kommer när jag packar upp väskorna!

Håll ut! KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0