26 / 4 - i be by your side

Helgen har varit riktigt mysig kan jag ju säga! Robin var ute och hade med sin moppe också. Så vi har åkt rätt så mycket på den, och vet ni? Jag är nästan grym på att köra! Jag är faktiskt stolt att jag vågade åka så mycket som jag faktiskt gjorde, eftersom det var första gången jag körde själv och alllt, haha! I alla fall, jag har börjar kolla på moppar eftersom jag ska köpa en billig och ha här ute på landet. Kan berätta mer sen!

Igår kväll så hade vi grillkväll hoss oss, Robin, Billy, Anna och Annika var bjudna och det blev vårens första grillkväll på landet. Och det luktar ju så sjukt gott när det börjar bli varmare och folk grillar om kvällarna! Riktig sommar känsla!
Idag så fixade vi bara iordning lite, jag och Robin spelade kort som vi alltid gör och sedan åkte vi hem.



Myskväll ute på altanen med grillning och filtar!



Haha sjukt knäpp bild! Men i alla fall, jag och Robin brukar alltid spela kort när vi inte har något bättre för oss, brukar vara sådär halva dagarna minst! Men det är mysigt!

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0