27 / 4 - let you go, and the memories

Idag har det varit en helt vanligt dag, alltså orkar jag inte ens berätta om den. Ni har ju hört det så många gånger förr! Fick veta att våran gymnastiklärare som är jätte bra ska vara pappaledig nästa år, så det kommer bli ännu en ny lärare som inte känner oss och som inte kan bedömma efter hur vi utvecklats... Hur fan ska 9an gå för oss?!!!!

Jaja, jag fortsätter kolla på moppar och ska strax packa i ordning, för om 50 minuter ska jag iväg till pendeltåget och åka på träning. Guuuuud va härligt! Jag verkligen älskar innebandyn! Man kan släppa allting som gör en stressad och sur och liksom bara fokusera på något som man gillar!

Borde egentligen städa rummet också, mami&papi kommer inte vara glada när de tittar in här! Så det måste jag faktikt göra, trots att jag helst vill skjuta upp på det så länge som möjligt! KYSS



Början av 8an: Sara, jag, Liv & Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0