28 / 4 - good news

JIPPIE! Vår klass kommer i alla fall inte splittras har vi fått besked om! Det blir 8b som splittras. Dom har ju ett par riktiga idioter, men helldre de än att världens bästa klass försvinner! ;-) Våran andra klassmentor (inte min egen men) bli MARIA! Världens bästa lärare enligt mig, jippie jippie! Allt för dåligt kanske det inte blir? Trots att skolan blir så HIMLA DÅLIG nu när allt förändras...

Jag har i alla fall skrivit upp alla yrken som vi har på provet i spanskan, det är rätt så lika namn som på svenskan, så jag tror jag får in dom i huvudet trots att de är många... Dessutom sytt om mitt ljusoranga linne till tubkjol som det var meningen att bli från början när jag köpte det, blev helt okej tycker jag! Bild kommer imorgon eller liknande.

Tror jag ska krypa till kojs rätt tidigt idag, men inte riktigt än! KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0