28 / 4 - lär dig leva med såren

Hej allaihopa!
Har inte blivit så mycket med mitt pluggande inför spanskaprovet nu på eftermiddagen... Men det känns som att det är väldigt lite man ska kunna så jag tror inte det ska vara några problem att kolla igenom det ikväll och sedan lite imorn efter min och Amandas första konfaträff med gruppen. Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas det inte är största nördarna för jag kan garantera att vi två dör då!!!

Jus nu är mamma&pappa på skolans föräldramöte för år 8. Eftersom de ska berätta alla planer och förändringar som kommer ske för oss till 9an... Hoppas verkligen alla föräldrar skäller ut skolledningen, för det är sjukt hur mycket som ska ändra! Dom har liksom på förslag att splittra alla klasser och bilda två nya 9or till nästa år tex?!! Liksom vad tänker dom med? Jag gillar min klass sjukt mycket och det är faktiskt våra slutbetyg det handlar om nästa år! Då kan dom inte tro att man kan bilda helt nya klasser där alla får helt nya lärare! SJUKT!



Så här fina är träden på min gata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0