29 / 4 - hockeykväll

Tillbaka från kyrkan nu! Inget att oroa sig för. Jag hade verkligen ingen aning om att Alexander i min klass skulle dyka upp i samma konfa grupp, men det är ju trevligt värre... Förutom honom så är det många från Rålis som Emilia och gänget känner. Alla dom är ju trevliga, så jag och Amanda har ju inget att vara oroliga för!

Själva kyrkan var väl helt okej. Eller, först typ gjorde vi ngn övning med kort. Sedan gick vi upp till kyrkan och gick någon rundtur med ögonbindlar för ögonen, så vi hade ingen aning om var vi gick osv. Det var väldigt läskigt eftersom ledarna ledde oss så vi inte gick in i något och man hade ingen aning om hur det såg ut runt omkring osv. Sedan var det typ någon kvälls mässa och det kom lite andra människor dit också. Och det var då som den där himla tystnaden kom emellan psalmerna och texterna och allt vad det är. När det är helt knäppt tyst och allt man gör hörs. Jag får verkligen panik!

Nu ska jag kolla på USA-SWE i hockey-VM. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0