29 / 4 - shululu

Guuud va vi är lyxiga! Gissa varför jag är hemma så tidigt? Joo för vi hade ingen So efter lunch och eftersom min gympagrupp har gymnastik på morgonen och slutar efter Son då den andra gruppen har gympa så slutade vi till lunchen! Stor del av No lektionen snackade vi om föräldrarmötet igår och eftersom vi har sexualkunskap så var resten av lektionen chill den med. Svenskan läste vi bara på och på matten så kollade vi på film som vi inte hunnit klart med på livskunskapen. Riktigt skönt!

En sak som inte är så skönt däremot är att jag har fått grymt ont i halsen och missar därför min joggingrunda idag (hur ska de gå på coopertestet nästa vecka egentligen!!) plus att jag knappt kan svälja just nu. Därför ska jag ta en sväng upp till ICA. Köpa soppa som jag kan äta till lunch, så jag slipper svälja vanlig mat. Dessutom typ ingerfära och citron som Esmat föreslog, man ska typ göra "te" av det, det hjälper tydligen jätte bra mot halsont!

Hörs senare bloggen, jag har satt på mig tubbla nylonstrumbyxor, en sjal och en tjockare tröja så jag kan känna mig lite duktig och känna att jag inte blir mer sjuk! Det är ju faktiskt varmt ute, så tjocka jackor kan man ju inte ha på sig! KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0