3 / 4 - snabbt...

... Om dagen. Det har nämligen inte hänt ngt speciellt roligt förutom att det är grymt fint väder just nu! Jag har börjat få mitt "vårfnatt"... alla som känner mig (speciellt Sara A) vet hur jag blev förra året när våran började komma. Jag sprang runt som en ren galning! Jag, Felicia, Yasmina & Sohaila gick i alla fall förbi McD och köpte glass och satt oss i solen uppe i kronis tillsammans med barnen, efter skolan. Gick dock rätt snabbt där ifrån men hann träffa Karin som slutat i vår klass en sanbbis ändå! Jag gick hem och kollade på en film, Wild Child. Såklart har man inga bra filmer eftersom man sett alla ett antal gånger o inte kan fixa nya filmer... Följde med pappa upp och handlade mat, så det blir lax till middag. Påminner mycket om sommaren tycker jag!

Blir troligtvis en film till nu? Eftersom jag inte kan gå ut eller sova hos någon ikväll eftersom det blir alldeles för stressigt imorn... PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0