4 / 4 - lovely

Vem kan motstå att vara ute i det fina vädret nu?! Inte jag i alla fall. Man vet ju aldrig när vädret slår om igen och det blir kallt, blåsigt, regningt/snöigt. Det är ju faktiskt april och vädret kan vända på en dag. Man får njuta så länge det varar helt enkelt! Jag satte i alla fall på mig tunna kläder och drog med mig lillebror ut på stan med brist på andra personer! Köpte de vita jenaslegginsen (199 kr från Gina) som jag så länge kollat på. Sedan lite smått och gott som kommer på bild här nere. Det var sjukt mycket folk på stan så jag orkade inte riktigt gå runt och leta vårkläder som jag egentligen borde göra.

Förhoppningsvis blir det en springrunda runt stadshuset med papi när han kommer hem från jobbet(?) om ett litet tag. Om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om var han är. Han var helt borta när jag och Victor kom hem från stan. Mamma har jag i alla fall koll på, hon är och lämnar katten till våra kompisar som ska ta hand om honom under veckan!



-Stor hårnål/hårklämma (vad man kallar de?) 40 kr från åhlens city
-vanliga hårspännen från H&M 19 kr.

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0