4 / 4 - told you i be here forever

Nu börjar det faktiskt mörkna lite utanför fönstret och för bara 5 minuter sen satt jag ute på balkongen och åt middag med lillebror. Och då var de en jätte fin rosa himmel bort mot Solna och väldigt varmt för att vara runt klockan halv 8 den 4 april liksom. Vi kunde sitta ute i bara en vanlig tjocktröja och vi frös ingenting. MYSIIIGT!

Promenaden med papi & lillebror var jätte mysig den också. Vi satt och åt glass utanför stadshuset i den varma solen! När jag kom hem började jag packa. Och trotts att jag sorterade bort mer än hälften av det jag hade tänkt ha med mig så tyckte typ mamma att jag hade mycket med mig. Konstigt tycker jag för jag tror verkligen inte att jag kommer klara mig på de kläder jag har i en vecka! Men det är sådant som föräldrar faktiskt inte förstår!


En fin bild (tycker jag) från promenaden.


Onyttiga jag åt glass! :(¨


Första middagen ute på balkongen för i år!

KYSS

Kommentarer
Postat av: Trinidaz

Fina bilder :)

2009-04-05 @ 14:52:06
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0