5 / 4 - ääääntligen!

Nu är vi äntligen i sälen igen! Gick upp vid 20 i 6 imorse för att packa ihop det sista och sätta sig i bilen. Vi kom iväg runt halv 7 efter lite krångel med bilen. Men nu sitter jag i alla fall här i stugan med mamma, lillebror, gudmor och hennes son. Pappa är i stugan med farmor, farfar och kusinerna. På bara en halv dag i backen har jag hunnit slå i knät så att det är helt svullet. Ren klumpighet av mig! Brädan lämnade jag och pappa in på slipning när jag slutat åka för dagen, så den är nästan som ny igen.. haha! Ska bli kul att åka en hel dag imorn i alla fall!  Tror det blir en rätt tidig kväll, jag är helt slut efter att gått upp så tidigt och allting!

(För Ebba om du läser: kolla sista bilden!!!)






Lite hur det ser ut där vi bor!


Solen och påskriset, lite gullig bild tycker jag..



Det jag levt på idag typ.. Minnen från åre Ebba! Oförglömligt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0