6 / 4 - solbränna

En härlig dag i backen har det varit! Har åkt med pappa och kusinerna från att liftarna öppnade till att de stängde. Lunch på Hundfjällets toppstuga, gott! Var sedan ute på en snabb promenad och pratade med både Cissi och Izza i telefon. Samtidigt som jag pratade med Izza så var det några 20 åringar typ som började ropa efter mig och fråga om jag skulle med på fest på kvällen, haha! Hälsade och sedan ignorerade dom eftersom jag pratade i telefon! Nu väntar middag och sedan AIK-Södertälje på tv, ska se när råttorna åker tillbaka till allsvenskan! KYSS



Haha lite får jag väl bjuda på :-( Jag har blivit typ tvättbjörn i ansiktet på en dag! uschusch! Får köra utan googels imorn så man blir brun i hela ansiktet!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sweeeeeetie!

2009-04-13 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0