7 / 4 - fondue kväll

En super härlig dag i backen idag igen! Väderprognosen visade att det bara skulle vara sol under förmiddagen och sedan regn. Men det var strålande sol hela dagen och inte ett moln på himlen. Jag och Victor träffade på kusinerna Erik&Oscar i liften och åkte hela dagen med dom. Inget ovanligt hände i backen förutom att Erik fick ta ett åk sittande på snowboarden för att bindningen låssnat. Lite småkul såg det ut! Under kvällen har vi ätit fondue till middag och sedan har jag kollat lite på innebandyn, Warberg-Ballrog. Just nu kollar alla andra på House så jag vet inte vad ställningen i matchen är. Får väl sysselsätta mig ett tag till och sedan ta en tidig kväll faktiskt!



Erik i backen, sittande!



Erik gillar att kramas och jag tror jag försöker komma låss, haha! :D



Och så jag, i hundfjället. uschiiii

KYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va härligt ni verkar ha det:)

väligt avis på er!!!!!

2009-04-07 @ 22:10:36
Postat av: Ulli

Äh, du och Erik gifte ju er för många år sedan så en kram är väl inget. Om du däremot lyckas krama Oscar (och få det på bild) är det värt 50 spänn!

2009-04-08 @ 10:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0